Daarna is vrijwel de hele inhoud van de Storno CQM in de onderdelenbak beland. Dat gaf ruimte HI. We hebben we alle nieuwe modules ingeblikt en ingebouwd en middels SMA kabeltjes met elkaar verbonden. Omdat we 2 bakens in 1 behuizing hebben gemaakt ziet u hier de bovenkant: het 2 meter exemplaar. Aan de uitgang van de RF-zero (het grote blik) is een SAW-filter aangesloten, waarna het signaal versterkt wordt door een stukje 60 jaar oude Storno techniek. Daarna komt nog het originele bandpassfilter. Mooi schoon is fijn gewoon :-)! Wat dat zwarte stukje coax onderop de foto voorsteld? Da's een zuigkring voor de 5e overtone.Tenslotte de 2 kastjes rechtsonder op de foto: dit zijn een 8 Volt voeding en een 5 Volt voeding. Het meten en regelen en testen ging door tot in de nacht. Eind mei, tijdens de Friese Radio Markt konden we het grijze monster aan de luisteraars tonen.
afbeelding in HD